720x90.png

duminică, 6 iulie 2008

Publicitate Online in Romania anului 2006

Publicitatea online este un subiect din ce in ce mai des intalnit in discutiile marketerilor din piata. Raspunsul la intrebarea legitima "de ce" poate fi gasit in realitatea cotidiana. Mai greu la inceput, mai pioniereste ulterior, Internetul romanesc s-a impus ca un mediu stabil si care are deja importanta in peisajul media general. Daca acum cativa ani prezenta web era ceva optional, in ziua de astazi a devenit un status-quo. Si brusc Romania s-a trezit cu mii de situri active care comunica, se misca, au utilizatori, au un drum al lor. Toate acestea sunt medii propice pentru a fi purtatoare de publicitate. Un banner mic aruncat acolo intr-un colt de site poate de multe ori sa aduca beneficii. Costurile sunt evident mult mai mici decat in media clasica, insa si impactul este deocamdata mai mic. Spun mai mic pentru ca inca piata se dezvolta si estimez ca adevarata explozie a siturilor se va petrece in 2007. Firmele au inceput sa capete incredere in publicitatea online si in comertul online per ansamblu si cifrele stau marturie. De asemenea si utilizatorul final a inceput sa aiba incredere in informatia si in puterea Internetului, ceea ce il face mult mai deschis fata de acest mediu.

Niciun comentariu: